انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

تذکر شدید اللحن نماینده ولی فقیه نسبت به بی توجهی مسئولان


اگر در گذشته این شهر صاحب نداشته ، امروز صاحب دارد.بنده در مقابل چنین حرکاتی سکوت نمی کنم.اگر ناچار بشوم به جایی می رسانم  که دستگاه قضائی به اینها شلاق بزند.منتهی الان تذکر به استاندار، سردار مجتبایی، اطلاعات ، سپاه می دهم و در قدم بعدی خودم وارد می شوم….. در ایام دهه فجر با [...]


اگر در گذشته این شهر صاحب نداشته ، امروز صاحب دارد.بنده در مقابل چنین حرکاتی سکوت نمی کنم.اگر ناچار بشوم به جایی می رسانم  که دستگاه قضائی به اینها شلاق بزند.منتهی الان تذکر به استاندار، سردار مجتبایی، اطلاعات ، سپاه می دهم و در قدم بعدی خودم وارد می شوم….. در ایام دهه فجر با [...]

اگر در گذشته این شهر صاحب نداشته ، امروز صاحب دارد.بنده در مقابل چنین حرکاتی سکوت نمی کنم.اگر ناچار بشوم به جایی می رسانم  که دستگاه قضائی به اینها شلاق بزند.منتهی الان تذکر به استاندار، سردار مجتبایی، اطلاعات ، سپاه می دهم و در قدم بعدی خودم وارد می شوم…..


در ایام دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اراک و تعداد دیگری از مسئولین ۱۳ پروژه شهری اراک افتتاح گردید.

در این مراسم ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه  در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک به ایراد سخنرانی پرداختند که در بخشی از سخنانشان هشدار شدید اللحنی نسبت به تهیه و توزیع ” سی دی تخریب برخی شخصیت ها” و بی توجهی مسئولان استانی در عدم برخورد با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان دادند که در ادامه پایگاه خبری – تحلیلی مجنون نیوز برای اولین بار اقدام به انتشار بخشی از سخنان ایشان می کند:


….عده ای این سی دی ننگین که درست کرده اند و همه اینها را باید خواباند و حداقل ۸۰ ضربه شلاق زد ، منهای حقوق عامه ، منهای حق شخصیتهای ممتاز  فقط بخاطر نسبت های ناروا  یا حتی روا ، مگر اینها محکمه اند؟ مگر اینها دادگاهند  ؟ مگر اینها مجتهد صاحب نظرند ؟ اینها چکاره اند آخه ؟ سی دی درست کردن غیر از اصل اتهام است ، این دیگر ده برابر اتهام دارد ، من از آقای استاندار می خواهم عنایت ویژه بکند ، واقعا باید اینها را خواباند و شلاق زد ، در نماز جمعه باید این ها را ردیف کرد و اول هر کدام را ۸۰ ضربه شلاق زد .

به فرض صحت ، مگر می شود العیاذبالله یک همچین مسائلی را بهم آمیخته کرد ، سر یک مسئله انتخاباتی ، اصلا می خواهم هیچی نباشد ، چه مهم است که یکی از کاندیداها انتخاب بشود یا نشود واقعا اینقدر فضای استان را آلوده کرد .

این ننگ است برای شهر ، ننگ است برای اطلاعات و سپاه و غیره  ، یعنی چه ؟ چه کسانی هستند اینها ؟ با پول چه کسانی این کارها را می کنند ؟

اینها جنایتکارند ، باید مجازات شوند ، بزرگان شهر ، مسئولین شهر کجائید ؟ جواب خدا را در قیامت چه میدهید ؟ دستگاه قضائی چه کار می خواهد بکند ؟

حرمت اشخاص بیش از این واجب است  ، همه چیز را با هم گره زدن ؟ این خائن ها چه کسانی هستند ؟ که خیانت می کنند به ملت ، اسلام ، قرآن  ، به همه  ، به نام دین العیاذبالله  کجا هستند اینها از پاپ کاتولیک تر؟! در چه لباسی هستند ؟

این ها باید تبعید شوند ، مسائل دین  وآبروی مردم که شوخی بردار نیست ، حرمت مردم که شوخی بردار نیست ، هر کسی به خودش اجازه می دهد هر غلطی که میخواهد بکند؟ العیاذبالله……….


بلکه گوش شنوایی باشد.حرمت نماینده ولی فقیه در استان را به بازی گرفتند.آخه اینقدر با مقدسات بازی می کنیم  ؟ بخاط اهداف پلید شیطانی و اهداف کثیف ضد انسانی به خودمان اجازه می دهیم  هر غلطی می خواهیم بکنیم ، هیچ دارسی هم نباشد ؟ این خیلی بد است

انشالله آقای استاندار با قاطعیت پیگیری بکنند ، لازم هم باشد با اقدام عملی  وارد شوند…چند سال پیش کسی به یکی  از بزرگان جسارت کرد، بنده اقدام کردم و به گوش مقام معظم رهبری رساندم و بعدها از بنده به خاطر این کار تشکر کردند.

افراد در این مسائل ابزار دست قرار نگیرند ، آبروی مومن مانند کعبه است  حرمت المومن حرمت الکعبه.

من نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هستم.مقام معظم رهبری چگونه برخورد می کند؟درب خانه من به روی همه باز است.اگر آقای محسن رضایی به منزلم امد و چایی خورد، کفر انجام داده است که اینها می روند سی دی اش را درست می کنند؟ بنده امثال آقای حائری را به اراک دعوت کردم ، این یعنی جرم است؟! اینکه ما به خدمتگزار نظام احترام کنیم گناه بنده است؟! این دور از انصاف است.

اگر در گذشته این شهر صاحب نداشته ، امروز صاحب دارد.بنده در مقابل چنین حرکاتی سکوت نمی کنم.اگر ناچار بشوم به جایی می رسانم  که دستگاه قضائی به اینها شلاق بزند.منتهی الان تذکر به استاندار، سردار مجتبایی، اطلاعات ، سپاه می دهم و در قدم بعدی خودم وارد می شوم…..

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:53

توی این دوره زمونه آبروی مردم رو مثل آب خوردن میبرن.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد