انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

کدام کاندیداها در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب رد صلاحیت شدند؟

در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب از تعداد ۴۱ ثبت نامی ، ۲ نفر انصراف ، یک نفر عدم احراز صلاحیت، ۲ نفر رد صلاحیت و ۳۶ نفر تائید صلاحیت شدند. شایان ذکر است احمد رضا هدایتی و علی الیاسی از انتخابات انصراف داده ، خسرو-ر   و محمد ابراهیم-م رد صلاحیت شدند و [...]

در حوزه انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب از تعداد ۴۱ ثبت نامی ، ۲ نفر انصراف ، یک نفر عدم احراز صلاحیت، ۲ نفر رد صلاحیت و ۳۶ نفر تائید صلاحیت شدند.

شایان ذکر است احمد رضا هدایتی و علی الیاسی از انتخابات انصراف داده ، خسرو-ر   و محمد ابراهیم-م رد صلاحیت شدند و علی -ص.. احراز صلاحیت نشده است.

نتایج داوطلبان رد صلاحیت شده نیز به صورت محرمانه به خود داوطلبان اعلام خواهد شد و داوطلبان رد صلاحیت شده تا چهار روز فرصت دارند شکایت خود را برای بررسی دوباره صلاحیت‌ها به هیئت‌های نظارت اعلام کنند

وزیر کشور خبر داد: آغاز تبلیغ رسمی نامزدهای انتخابات مجلس از ۴ اسفند

وزیر کشور گفت: تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از تایید نهایی هیئت‌های نظارت از چهارم اسفند آغاز می‌شود و ‌٢۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات سکوت تبلیغاتی شروع خواهد شد. به گزارش مرکزی نیوز به نقل از ایسنا ، مصطفی محمدنجار، در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مراجع چهارگانه [...]

وزیر کشور گفت: تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از تایید نهایی هیئت‌های نظارت از چهارم اسفند آغاز می‌شود و ‌٢۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات سکوت تبلیغاتی شروع خواهد شد.
به گزارش مرکزی نیوز به نقل از ایسنا ، مصطفی محمدنجار، در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مراجع چهارگانه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس نهم را در موقع مقرر اعلام کرده‌اند، اظهار کرد:‌ پاسخ‌های مراجع چهارگانه به هیئت‌های اجرایی منعکس شد و این هیئت‌ها نیز بررسی‌های خود را تا آخر وقت (دوشنبه) ‌١٩/ ‌١٠/ ‌٩٠ کامل می‌کنند.

وی با بیان این‌که «۲۰ دی نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها به هیئت‌های نظارت اعلام خواهد شد» گفت: اگر داوطلبی رد صلاحیت شده باشد ‌۴چهار روز برای شکایت به مراجع ذی صلاح فرصت دارد.

انتخابات مجلس نهم، ‌١٢ اسفند ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.