انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

۸۵ هزار رای اولی استان مرکزی در نهمین دوره انتخابات مجلس حضور دارند.


مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از حضور و مشارکت ۸۵ هزار رای اولی این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. ‘فرهاد اسکندری’ افزود: جشن بلوغ سیاسی رای اولی های استان مرکزی در سطح تمامی حوزه های انتخابیه فرعی و اصلی [...]

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از حضور و مشارکت ۸۵ هزار رای اولی این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. ‘فرهاد اسکندری’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن بلوغ سیاسی رای اولی های استان مرکزی در سطح تمامی حوزه های انتخابیه فرعی و اصلی [...]


مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از حضور و مشارکت ۸۵ هزار رای اولی این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

‘فرهاد اسکندری افزود: جشن بلوغ سیاسی رای اولی های استان مرکزی در سطح تمامی حوزه های انتخابیه فرعی و اصلی استان برگزار شده و با لزوم انتخاب آگاهانه آشنا شده اند.

وی توضیح داد: جامعه دانشگاهی و گروه های مرجع فکری در تعمیق آگاهی و بینش سیاسی جوانان و رای اولی ها نقش کلیدی دارند و باید در فرصت باقی تا انتخابات ملاک های انتخاب اصلح و لزوم و اهمیت حضور در پای صندوق های اخذ رای در شبکه های بین فردی نهادینه شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان مرکزی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان علاوه بر تلکیف حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی باید با اخلاق مداری در نهادینه کردن فرهنگ انتخاباتی سالم بکوشند و جوانان به ویژه رای اولی ها باید در گزینش نماینده اصلح حفظ موازین اخلاقی، تخصص و ولایتمداری را مورد توجه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد