انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان اعلام شد



سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی لیست قطعی و نهایی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای استان مرکزی را اعلام کرد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی لیست قطعی و نهایی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای استان مرکزی را اعلام کرد.

 حجت‌الله شایان‌پور‌ بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی بعد از هفت ماه تلاش و پیگیری و برگزاری جلسات مکرر در جلسه شب گذشته نفرات مورد حمایت خود را برای انتخاب در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناخت.

وی تصریح کرد: صلاحیت افراد مورد تایید در این جبهه در موارد مختلف بررسی شده و اصلح‌تر بودن آنان نسبت به سایر افراد که احترام خاصی برای آنها قائل هستیم، مورد تایید قرار گرفته است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان استان به دنبال این امر بود تا نامزدهای اصولگرایان در این رابطه به اجماع رسیده و از بین خود فردی را انتخاب کنند، بیان کرد: متاسفانه خود اصولگرایان در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیدند و بر این اساس انتخاب بهترین گزینه بر اساس نظرسنجی و بررسی صلاحیت و معیارهای مورد تایید مقام معظم رهبری از جمله مومن، متخصص و متعهد بودن صورت گرفت.

شایان‌پور ادامه داد: از آنجا که قدرت مجلس از مردم است و مردم بخشی از قدرت خود را به نمایندگان تفویض می‌کنند، می‌طلبد مردم در انتخاب شایسته‌ترین افراد نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به اسامی نامزدهای مورد حمایت این جبهه اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اراک و کمیجان از بین آقایان عباس رجایی، ابوالفضل فخرالسلام، مجتبی صالحی، بشیر روشنی، محمدحسن آصفری و سید احمد لطفی، آقایان عباس رجایی و ابوالفضل فخرالسلام به عنوان نامزدهای مورد حمایت این جبهه شناخته شدند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی افزود: در حوزه دلیجان و محلات حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، در حوزه شهرستان خمین نیز محمدابراهیم رضایی به عنوان نفرات مورد حمایت جبهه اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان‌پور گفت: جبهه متحد اصولگرایان هنوز در حوزه‌های انتخابیه شازند، تفرش و آشتیان، ساوه و زرندیه به اجماع نرسیده است و انتظار می‌رود تا اول اسفند ماه اسامی نفراتی که در لیست این جبهه قرار خواهند گرفت، اعلام شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی افزود: در حال حاضر اختلاف نظر قابل توجهی بین جریان‌های اصولگرایی در استان وجود ندارد و تنها اختلاف سلیقه است که اختلاف سلیقه برای رشد و پیشرفت هر مجموعه‌ای لازم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
واحد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:41

سلام
امانتدار باشید و دروغ ننویسید . شخصی به اسم شایان پور در جبهه متحد اصول گرایان استان نیست و این آرم و لقب را دزدیده برای ارضاء خودکم بینی اش . شما مواظب باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد