انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

انتخابات ۹۰

وعده دیدار ما ۱۲اسفند پای صندوق های رای

اخبار کوتاه از انتخابات مجلس نهم


شورای نگهبان صلاحیت ۴۳۱ داوطلب نمایندگی را تأیید کرد معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: خوشبختانه تاکنون شورای نگهبان با دقت به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کرده است و علاوه بر تعداد کثیری که پیش از این اعلام شده بود صلاحیت ۴۳۱ نفر را در بازنگری‌هایشان احراز و تایید [...]

شورای نگهبان صلاحیت ۴۳۱ داوطلب نمایندگی را تأیید کرد معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: خوشبختانه تاکنون شورای نگهبان با دقت به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کرده است و علاوه بر تعداد کثیری که پیش از این اعلام شده بود صلاحیت ۴۳۱ نفر را در بازنگری‌هایشان احراز و تایید [...]

شورای نگهبان صلاحیت ۴۳۱ داوطلب نمایندگی را تأیید کرد

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: خوشبختانه تاکنون شورای نگهبان با دقت به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کرده است و علاوه بر تعداد کثیری که پیش از این اعلام شده بود صلاحیت ۴۳۱ نفر را در بازنگری‌هایشان احراز و تایید کرده است.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه تجدید میثاق جمعی از کارکنان و مدیران وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور با آرمان‌های امام راحل و خط سرخ امامت و ولایت، افزود: در فرهنگ امام(ره) انتخابات حق مردم است و در عین حال همواره توصیه امام(ره) به مردم مشارکت گسترده در انتخابات و توجه به انتخابات به مثابه یک تکلیف بوده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این که انتخابات کاملاً رقابتی پیش‌رو خواهیم داشت، تصریح کرد: در بعد اجرایی برگزاری انتخابات، هیات‌های اجرایی بستر‌های لازم را برای تعیین محل و اعضای شعبه‌های اخذ رای فراهم کرده‌اند و تمامی نیازهای اجرایی تا پایان مرحله اخذ رای از قبیل تعرفه، مهر و صندوق به تعداد نیاز تامین شده است.

اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور دارند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان این‌که متاسفانه دوستان ما در جبهه پایداری معتقدند که چون اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر نیستند خوب است که اصولگرایان با هم رقابت کنند، گفت: تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این سؤال که نظر وی درباره ارائه لیست‌های جداگانه از جانب اصولگرایان چیست گفت: همواره به دنبال وحدت بین اصولگرایان و ارائه یک لیست واحد بودیم و همچنان برای ارائه لیست واحد تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان ما در جبهه پایداری رسماً اعلام کردند لیست جداگانه می‌دهند و تحلیل آنها این است که چون اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر نیستند خوب است که اصولگرایان با هم رقابت کنند، در حالی که ما این تحلیل را قبول نداریم و معتقدیم اصلاح‌طلبان در این انتخابات حاضرند، هرچند چهره‌های مشهور آنها وارد صحنه نشده باشند.

فهرست‌های منتشر شده درباره جبهه اصولگرایان گمانه‌زنی است

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، در پی انتشار برخی فهرست‌های منتسب به این جبهه در روزهای اخیر، با انتشار اطلاعیه‌ای، این فهرست‌ها را گمانه‌زنی خواند.

به گزارش مهر، پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در دو سه روز گذشته مجددا فهرست‌هایی منتشر شد که بیشتر از این‌که مبتنی بر واقعیت باشد، بر پایه حدس و گمان تنظیم و منتشر شد، به‌گونه‌ای که در مورد برخی از این افراد هیچ بحثی در شورای مرکزی، هیأت داوری و هیأت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، صورت نگرفته است.

جبهه متحد اصولگرایان تمامی تلاش خود را بر این گذاشته است فهرست نهایی جبهه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را تا فردا در فضایی آرام و پر از تعامل با امت انقلابی و متدین و مبتنی بر گفتمان امام(ره) و رهبری به افکار عمومی ارائه کند.

همایش دانشگاهیان و انتخابات برگزار می‌شود

«همایش دانشگاهیان و انتخابات ۲۵ بهمن در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.»

به گزارش خبرنگار اطلاعات، این مطلب را محمدرضا مرندی دبیر جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی در نشستی خبری اعلام کرد و توضیح داد: در این مراسم حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سخنرانی می‌کند و نمایندگانی از جبهه‌های متحد اصولگرایان و پایداری انقلاب اسلامی با دانشجویان به بحث و بررسی مسائل انتخاباتی می‌پردازند.

به گفته او، امسال در انتخابات مجلس حدود ۲۰۰ دانشجوی عضو تشکل‌های جبهه دانشگاهیان کاندیدا شده‌اند.

انتخابات، موضوع اصلی ۲ همایش بزرگ دانشجویی

انتخابات مجلس نهم موضوع اصلی دو همایش بزرگ دانشجویان سراسر کشور است که بنا بر اتفاق، مشهد مقدس میزبان این همایش‌ها است.

به گزارش ایرنا، محمد پهلوان دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این مورد گفت: این اتحادیه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن همایشی با عنوان «موقعیت بدر و خیبر» در مشهد مقدس برگزار خواهد کرد که در این همایش ۴۰۰ نفر از اعضای این اتحادیه حضور دارند.

به گفته وی، در این همایش از نمایندگان گروه‌های مختلف سیاسی برای سخنرانی دعوت به‌عمل آمده است.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان این که این اتحادیه از نامزدهای مختلف برای حضور در دانشگاه‌ها هم دعوت به عمل خواهد آورد، افزود: ما مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها برگزار خواهیم کرد و عملکرد نامزدها و ثروت را جویا می‌شویم.

از سوی دیگر، محمد رضایتی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان هم گفت که اردوی آموزشی تشکیلاتی این اتحادیه از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد و تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این اردوی آموزشی که «جهاد اکبر» نام دارد به مباحث انتخاباتی هم خواهیم پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد